BLONDIE

Datum: 2010-12-25 | Klocka: 23:25:01





äntligen skaffat photoshop, då blev de självklart en ny header. rätt nöjd med den :)
sen har de varit jul osså, för de mesta fick jag pengar (2300 kr) sen presentkort, kläder parfymer och sånt.
jag fick också två as bra böcker (jag är inte den som brukar läsa?) (a)



sjukt bra!

handlar om en flicka som lever fattigt med sin mamma och sina två syskon, hon får gå igenom våldtäckt i ung ålder och hon börjar själv redan som liten. det blir bara värre och värre och hon berättar då om sitt liv som barn och tonåring och sedan vuxen.




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback