DÅLIG UPPDATERING

Datum: 2010-12-15 | Klocka: 15:27:20

old pic.




dålig uppdatering?
ah de kan man ju kalla de. har inte haft lust och skriva men ja. de ska bli ändring. de roliga va att de ändå är mycke folk som läst min blogg. ni e för söta! nu ska jag berätta ngt som kommer intresera ALLA och de är att jag har mvg i bild, (dock de ända ämnet jag kommer ha de i men :)) jag e sjukt glad ändå :) idag har jag inte gjort så mycket väl, har hörselgångs inflammation och magkattar. de är ju alltid så himla kul. men snart jul lov! om.. en vecka typ va? jullov är sjukt ballt.  snöbolls krig och sånt roligt! btw, rebecca längtar något otroligt mycke till jägers!
OCH
OCH
OCH
HON ÄLSKAR SIN SIMO
<3



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback