NIKON D3100

Datum: 2010-12-27 | Klocka: 10:19:33

jag tänkte berätta lite om vilken kamera jag använder.

NIKON D3100


själv så älskar jag min kamera och tycker den tar riktigt bra bilder. jag har aldrig tyckt om canon men de är ju en smak sak?
när jag köpte min nikon så kollade jag på canon 550D också men jag tyckte inte om greppet man har i den och själva utseendet på kameran. nikon D3100 har både bra in och utsida. om du också är en älskade av nikon så rekomenderar jag nikon D3100 ist för canon 550D.
nikon D3100 har också en inbygd guide som gör de lättare att hitta inställningar.
men jag rekomenderar nikon D3100 de är en riktigt bra kamera.



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback