bästa helgen ever!

Datum: 2011-04-28 | Klocka: 11:50:35

hemma och e halv sjuk, men det blir skolan imorgon :)
måste göra mitt fysik prov imorgon.. kommer nog fan få ig .. men, ja jag får göra mitt bästa ;)
efter skolan imorgon ska jag ta bort en leverfläck, e fan as rädd men folk säger att det nt ska göra ont så ja, jag får väl lita på dom..
när jag opererat bort den så ska jag fika med mormor, äta hennes sjukligt goda bär paj! yyyammii.
sen e jag väl hemma vid fem och vid sex tidenb kommer ebba ( www.yeyfridh.blogg.se ) och då blir det fixfix inför jägers ;)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, kan det nt bli fredag kväll?!
nu ska jag plugga lite fysik.. ni får ha det bra, bloggar sen! <3




Kommentarer
Postat av: bex.

hata skolan !

2011-04-28 @ 12:36:07
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: levern här ja

Tro mig det är bara sprutan som känns, det andra kommer du inte ens märka! Tog bort 4 st i höstas, svär, var så nervös jag var, kunde säkert ha skitit ner mig. Men som sagt det är bara sprutan som känns, eller ja, om man ens märker den? ;)

2011-04-28 @ 17:46:44

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback