therese alshammar!

Datum: 2011-08-26 | Klocka: 20:53:00

men tjaaaaaaaaaaa!
det har varit en underbar fredag.
var nyss och träffade therese alshammar!
fyfan vad det va ballt.
hon berättade tekniker för oss och massor av annat som är bra att veta inom simning!
de va iaf awesome!

imorgon så ska vi fira martins födelsedag
och johan kommer hit och sover här tills söndag!
och på söndag kanske vi drar till malmö och shoppar!
sen på måndag ska jag börja träna igen.
har nt tränat på ett tag nu för har varit sjuk.
ska bli skönt att komma igång igen!

men nu ska jag beställa baddräckter!
hoppas ni har en underbar kväll!
puss på er!



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback