make my day?

Datum: 2011-12-30 | Klocka: 22:19:15



nikon D3100 - 55-300 objektiv - oredigerad

bild på min mamma och min söta kusin!
hemma från träninge, käka nyss hammagjort pizza det va riktigt gott!

träningen var riktigt bra, simma själv på en bana och
gick upp en kvar tidigare för att jag korta ner start tiden! :d



hade tänkt börja lägga ut lite mer bilder om vad jag gör om dagarna, 
tillexempel.
att om jag dricker Oboy så lägger jag ut en bild på min kopp oboy!
eller om jag är ute i trädgården så lägger jag ut en bild på trädgården.
är inte det en bra ide?

en blogg fylld med bilder

hiss lr diss?




Kommentarer
Postat av: Anonym

hiss hjärtat :d

2011-12-30 @ 23:02:41
URL: http://emeliefelician.blogg.se/
Postat av: 3mma

Söt bild! :)



Och Hiss, alltid trevligt med bilder :P

2011-12-30 @ 23:07:43
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: linn

HISS

2011-12-31 @ 11:05:16

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback