rosa & grön onepiece skulle varit bra nu när man är sjuk!

Datum: 2011-12-08 | Klocka: 19:02:17

hej alla bloggläsare.
jag ska säga er att jag nt är riktigt kry.
johan va här och sov igår och han fick feber under natten.
och ja, nu är jag ju också sjuk.
inte lika roligt ju :(
jag va i skolan idag men johans papi kom och hämta han så han har varit hemma den mesen (a)

men nu sitter jag här och skriver en svenska uppsats om boken ondskan om ni kanske läst den?
den är iaf bra.

och vet ni vad?
jag har beställt en one piece och det kommer nog i veckan!
jag är så glad!



är den inte snygg?
ni får en bild på mig och den när den kommer till min brevlåda!
hoppas på att den kommer snart.
någon som vet hur lång leveranstiden är på en onepiece?


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback