DE E INTE OK?!

Datum: 2011-02-04 | Klocka: 08:04:29

har börjat bli lite dålig på att skriva tycker jag? mren nu får de bli ett inlägg iaf :)
idag så vakna jag av en stor smäll. lyckad morgon. men idag är de ju fredag och det är ju najs.
efter skolan så tar jag bussen hem med mina syskon och sen blir det att bara tjilla framför datan ikv. kanske ta lite nya bilder osså, vem vet?
nu blir de snart skolan (9:00) orkar verkligen inte..

snart är de ju jäger osså, taggar satan redan. ska bli kul som fan. måste hitta ngt att ha på mig.. men men de fixar väl sig :O nu ska jag gå och lägga mig i sägen, bjuder på en gammal jägers bild. hoj








Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback