ska jag börja blogga om photoshop?

Datum: 2011-02-07 | Klocka: 07:35:22

hej på dig bloggen
nu sitter jag hos pappa, har inte sovit så mycket i natt så är lite trött.
i morse kom jag på att de är måndag.. de suger k*k? menmen. snart ska jag skaffa ny platttång för min gamla e sönder. - de va nog den bästa platttång jag har i hela mitt liv.. RIP. men om ni har något bra tips på en BRA plattång så skriv en kommentar :O

jag har börjat fundera på om jag kanske skulle göra photoshop's inlägg där jag hjälper folk med hur man gör. låter de inte som en bra ideé ?




alla gör misstag. och nu vet jag, att du va mitt största
förlåt..



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback