vill ha fredag!

Datum: 2011-02-14 | Klocka: 14:40:53

då va de tillbak till skolan igen.. så jävla tråkigt. men de är något man får leva med.
längtar som SATAN till fredag fört då e de jägers och jag ska äntligen få träffa min älskade emelie jönsson igen! har saknat dig massor.då ska vi ta och fixa lite med hennes bilder under dagen för åker till henne tidigt efter skolan och tar med min data. sen mästa vecka e de ju sportlov. de kan ju inget annat än gillas. :) låt denna veckan gå fort nu, VILL FIRA HELG! nu blir det snart att plugga lite, får se hur då går. orkar inte.. annars får jag väl åka till någon ist. menmen. vi höres puss!

glad alla hjärtans dag



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback