BÄRBAR

Datum: 2011-01-04 | Klocka: 15:39:42

de va ett tag sen jag skrev så tänkte att de kanske kan va bra och göra de nu? :) . ja de har inte hänt så mycket på lovet jag har mest varit hemma hos mamma och gjort INGENTING. rätt soft. men igår så kom ebba hem till mig. riktigt kul tills hennes jävla kamera dog. och smartheadet hade glömt laddaren hemma så då kunde vi inte fotta mer?. hahahah. du suger ebba :) men de blev många fina bilder, fast bilderna är på datan hos mamma och nu är jag hos pappa så de blir att redigera och fixa lite med bilderna när jag är hos mamma ;)

jag ska ju snart också fixa bärbar. de blir fett. vet inte riktigt vad de blir för någon men säkert något bra.

nu sitter jag här hos pappa nyss spelat kort. JAG VANN ofc. hahah. snart käka sen blir de väl träning ikv :) här får ni en as gammal bild. puss vi hörs.



Kommentarer
Postat av: Ebba

men förlåt att jag inte är lika smart som alla andra ... XD <3



HAHA

2011-01-04 @ 22:00:42
URL: http://yeyfridh.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahahah, aw. ebba då (a)

2011-01-05 @ 13:20:39

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback