hur ni beställer..

Datum: 2011-07-10 | Klocka: 14:06:14

okej, här är till alla er som inte fattar:

ni som vill ha en design eller header.
skriv inte en kommentar på min blogg och be om en design för det ignorerar jag bara
följ instruktionerna ist och skicka ett mail till mig hur vi vill ha er header eller design!

här har ni infon:





så här gör du:

skriv ett mail till mig denna infon:

1: skriv vad för färg du vill ha på headern + bakgrund

2: text på headern? - vad för text typ - vad och var ska det stå? - skugga?

3: bilder? - ska dom vara utklippta eller inte? - vart på headern ska dom vara? 1-2 bilder

4: bling - ngt extra glitter rosetter blommor osv.

skicka ditt mail till[email protected]


och om ni vill ha design så är det bara att skriva hur ni vill att designen ska se ut med ungefär samma info!
om ni ska en blogg design skicka med er lösen ord och inlogg på blogg.se



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 12:03:03
URL: http://gravidforsakring.net

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback