tisfördrift..

Datum: 2011-07-09 | Klocka: 21:37:01

blandat

Vem var den senaste killen du pussade? - johan
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? tror du jag är så dum så jag räknar?
Gillar du nån nu? för det gör jag!
Vad gjorde du inatt? sov?
Och i förrgår natt? vad brukar man göra på natten?
Vad gör du innan du ska sova ? kissar.
Kan du prata med din mamma om allt? kan jag väl, men vill nt
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? klart?
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? har ingen pojkvän men ja, klart.
Choklad eller glass? glass
Push-up eller T-shirtbh? push-up
Stövlar eller sneakers? - sneakers 
Kjol/klänning eller jeans? - jeans

dig själv just nu.

Hårfärg - blond
Längd - 1.66
Frisyr - ny duschat
Ögonfärg - ljusblå
Skostorlek - 37-38
Humör - vet inte riktigt..
Vänster eller högerhänt - höger


tio saker om ditt liv. 

Har du nånsin varit kär?- ja
Tror du på kärlek? - yes
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? yes..
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja..
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? ja..
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nä.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? yes
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nja..
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? vet väl inte jag? :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - verkligen

det här eller det där.

Kärlek eller pengar? - kärlek
Vin eller öl? inget
Dag eller natt? natt
One night stand eller förhållande? förhållande
Tv eller internet? -Internet
Pepsi eller cola? - pepsi!
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? hemmakväll
Färgfoto eller svartvita? - färgfoto.
Telefonkontakt eller face to face? - face to face
Bilddagboken eller myspace? - fyfan


tio har du någonsin.

Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja
Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
Har du hoppat bungy jump? - ja?
Har du nånsin varit med i en olycka? - tror nt det
Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha, nästan..
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - nej?
Har du nånsin gått på bio ensam? - nej
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - yeah
Har du nånsin tyckt att världen suger? - nja


tre grejer.

Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej?
Sover du helst själv eller med någon? om det ska vara med ngn ska det vara en kille
Tror du på spöken? - beror på


skulle..


Skulle du vilja vara längre? nej :o
Skulle du vilja kyssas nu ? ja :(


kan..

Kan du röra på öronen? - med handen ja?
Kan du slicka dig på näsan? hha, yexbox!
Kan du kolla i kors med ögonen? ja.
Kan dina föräldrar lita på dig? kanske
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? klart?
Kan du va på en fest utan att dricka? självklart, dricker inte
Kan dina vänner lita på dig? Ja!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? nja, har utotnavel
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - nej...


har..

Har du pussat någon som är fyra år äldre? hoho, yes!
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? yeah
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? nästan
Har du blivit påkommen när du har haft sex? noup ;)
Har du ljugit på någon fråga än då? varför skulle jag? :)


vem..

Vem älskar du? älska och älska, tycker om johan, mycket.
Vem är den bästa artisten/gruppen? - orkar inte rabbla upp alla :(

Vem pratade du senast i telefon med? pappa.
Vem är snällast i världen? jag
Vem vill du prata med? johan..
Vem sov du senast med? min syster
Vem vet allt om dig? mamma & pappa & några kompisar.
Vem kramade du senast? ingen aning.. min syster kanske?


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback