svar från en gammal frågestund..

Datum: 2011-06-23 | Klocka: 19:09:46

har helt glömt bort frågestunden jag hade för ett tag sen så jag tänkte svara på dem nu!

har du några husdjur?
ja, jag har en hund, tre olika raser som jag nt riktigt har koll på (a)

favorit/hat-ämne i skolan?
bild tycker jag väldigt mycket om, har mvg i det. och sen så NO, det gillar jag verkligen nt..

vad är det bästa du vet?
det bästa jag vet.. det är en svår fråga men det bästa jag vet är att vara med någon man tycker om.

hur gammal är du?
hahah, jag bli 15 i november :)

vad lyssnar du på för slags musik?
jag lyssnar för de mesta på rnb, här är min spel lista på spotify. Rebecca Örnsäter Nordeberg

vilket/vilka fotbollslag håller du på?
jag håller nt på ngt speciellt eftersom att jag simmar men om jag måste så blir det nog mff :)

Jag undrar vad textsnittet heter som du har i headern? :D
det som jag har just nu heter Scriptina Pro :)

Hur kan du göra så fin header som du har nu? ;)
Du verkar vara otroligt duktig! ;)
hahah, tack så mycket!
jo, med lite photoshop och bra fantasi så blir det så här! :)

Vet du hur man ändrar textsnitt på rubriken?
gå in på denna länken : http://www.designadinblogg.se/andra-text-och-farg-pa-rubriken-for-alla-inlagg/
och om du behöver mer hjälp med blogg design  så finns allt på den sidan!

Hur länge har du haft bloggen?
ca 7 månader. men jag har gjort en ny blogg har bloggat mycket längre, har haft en blogg på devote också ett tag :)

hur kan du vara så jävla söt?!
jodu, fråga min mamma och pappa. de kanske ansträngde sig lite mer när de skulle göra mig ;)

vad tycker du är det bästa med att blogga?
det bästa med att blogga är att man kan skriva om vad man gör om dagarna och att man kan uttrycka sina känslor till andra.och att man kan visa sina bilder till folk.

det vär väl allt :)
hoppa sni är nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: Petronella

Skulle du kunna svara på denna fråga är du jätte jätte snäll!

Vad har du för teckensnitt på bilderna där det står Sök i bloggen Skrivna inlägg Kategorier Arkiv, skulle var sjukt snällt om du kunde svara!

Kram!

2011-06-23 @ 19:49:12
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jo det är samma som jag har i headern :)

2011-06-23 @ 20:43:06
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/
Postat av: linnea, - FOTOGRAFI

fin blogg :)

2011-06-23 @ 21:33:33
URL: http://linneaafoto.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-23 @ 21:42:53
URL: http://anneliih.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback