bästa vänner föralltid?

Datum: 2011-03-11 | Klocka: 08:35:20

jag älskar dig



aldrig har jag haft en vän som dig, du är det finaste jag har. det är du som gör så jag är glad och de är du som gjort så jag fortfarande finns här nu. ångrar verkligen inte att jag träffade dig. visst, vi kanske bråkar ibland men sen blir vi vänner igen och allt blir bra. du är min solstråle när det regnar du är helt enkelt den ända riktiga vännen jag har.. vad som än händer så vet jag att du inte sviker mig. du är den jag kan snacka med när jag inte mår bra.
när jag e med sig så är jag så glad. du är helt fantastisk. ännu har vi inte känt varandra länge men jag VET att de kommer bli fler dagar med dig. vi är två helt olika personer men ändå så lika. hela sommaren ska vi va tillsammans. det ska nog bli den bästa sommaren i mitt liv. när vi e tillsammans så är det som hela världen snurrar. du e min emelie, min syster, min BÄSTA VÄN.

jag älskar dig emelie jönsson, du är allt jag har.
utan dig är jag halv.



Kommentarer
Postat av: ~abir | im awesome~

fin blogg, följa via bloglovin? :)<3

2011-03-11 @ 11:06:36
URL: http://abir.blogg.se/
Postat av: Anonym

gärna :) och tack !

2011-03-11 @ 15:17:04
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback