hatar läraren..

Datum: 2011-03-28 | Klocka: 16:31:56

fan vad gött, nu är omprovet klart! och jag blev gokänd :)

vi har så hilmla mycket läxor nu så det är helt sjukt..
och jag stör mig riktigt mycket på vår jävla lärare.. hon är ju helt psykad? hon behandlar mig fan rent ut sakt som skit. hon ringer hem till min mamma och säger att jag är otrevlig i skolan men det är väl fan klart att jag är de när hon behandlar mig som skit?! asså jag gilla henne som fan innan. vi fick ha henne som lärare för vår andra lärare gick in i vägen eller ngt. så kommer hon, i början var hon en bra lärare jag gillade henne verkligen men nu har hon fan mens varje dag i veckan :O hon tror hon är typ 14 år och har världens bästa humor. jag skulle ju bara vilja säga till henne då att MIN HUMOR ÄR BÄTTRE det säger fan nt lite. jaja.. snart kommer vår gamla lärare tillbaks, ska bli skönt att slippa henne..
hhehe, skönt att skriva av sig lite..

nu ska jag väl börja skriva lite på svenskan och no:n .. ha det!



bild i repris


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, snygg blogg!

Tänkte fråga vart du har gjort dina snygga design ikoner och hur du får din mus bli ett "kryss" när man trycker på bloglovin? Svara gärna. Ha en bra tisdag Kram! :)

2011-03-29 @ 17:53:39
URL: http://amandaengberg.devote.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback