hellre värdelös än meningslös

Datum: 2011-03-07 | Klocka: 13:40:05

kom hem från skolan för en och en halv timme sen och nu har jag suttit och kollat på big brother sen jag kom hem. as kul. kan fan inte sluta kolla på de! helt gal1. har massa prov nu.. ingen.. engelskprov imorgon och tyskprov på torsdag.. så himla tråkigt. vill fan att de ska bli den 18, längtar satan till jägers.

nästa vecka så ska jag på prao på norrebo (ett dagis) det ska väl bli rätt kul ändå. :) nu ska jag kolla vidare på bigbrother så vi hörs :)



bjuder på bilden.



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback