i still love you

Datum: 2011-03-06 | Klocka: 13:12:37

så, nu har jag äntligen fått till det med en meny över headern. jag hoppas att ni gillar den! :)
nu har jag iaf nyss varit och sim tränat i två timmar. och för er som inte vet så simmar jag ca 14 timmar i veckan. och jag är med i eslövs simsällskap. har simmat ända sen jag va liten. bollsporter är inget för mig precis. ;)
aja, nu ska jag fixa mig och sen drar jag till kyrkan.. as tråkigt men om man ska konfermera sig så måste man dit ju. ska nog fixa ett photoshop inlägg lite senare :)


vill du ha din blogg designad av mig? hör av er, [email protected] ! gratis.



Kommentarer
Postat av: Kornelia

Gör du fortfarande gratis designer + fixar bloggen typ? :)

2011-10-17 @ 15:48:05
URL: http://Korneliias.blgg.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback