lista

Datum: 2011-03-22 | Klocka: 22:08:41

hitta denna listan på en tjejs blogg, jag tyckte den var riktigt bra så jag tog den :D det var okej så ja.
börjar med den första dagen imorgon ;)

Dag 1 - Låt en vän beskriva dig.

Dag 2 - 5 låtar som betyder något och varför?

Dag 3 – Favoritartist och varför?

Dag 4 – Mitt pinsammaste minne.

Dag 5 – Vad äter jag helst en lördag framför tv:n?

Dag 6 – Saker jag inte kan leva en dag utan.

Dag 7 – Snyggaste manliga och kvinnliga kändisen enligt dig.

Dag 8 – Mitt favoritklipp på youtube.

Dag 9 – Den bästa filmen jag har sett.

Dag 10 – Bild på min favoritoutfit.

Dag 11 – En bild som du tycker om.

Dag 12 – Mitt favorithusdjur.

Dag 13 – Mina värsta rädslor.

Dag 14 – Ett ord jag säger varje dag.

Dag 15 – Bilder på mitt riktigt jag.

Dag 16 – Vilken typ av semester föredrar jag?

Dag 17 – Det sjukaste tv programmet jag har sett.

Dag 18 – En bild från en eller flera starka minnen.

Dag 19 – Favoritband och varför?

Dag 20 – Vad tycker jag om Facebook?

Dag 21 – Mina tankar om graviditet bland unga och abort.

Dag 22 – Bilder på mig när jag var liten.

Dag 23 – 5 saker jag vill göra innan jag dör.

Dag 24 – En bild på något/någon du älskar väldigt mycket.

Dag 25 - Bästa manliga och kvinnliga filmkaraktären.

Dag 26 – Några saker jag måste ha med mig när jag går hemifrån.

Dag 27 – En bild på skönaste kudden i min säng.

Dag 28 – Den sämsta filmen jag har sett.

Dag 29 – Mitt drömyrke.

Dag 30 – Dessa kläder har jag helst på mig.





nu drar jag mot malmö för att simma 1500 m ! ni får ha de bra, ciao <3



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback