gammla minnen..

Datum: 2011-05-18 | Klocka: 21:24:54

hemma från träning och skolan :O
gjorde mitt omprov i matte idag och de gick faktiskt jätte bra! :)
men sen så är de ju engelskan som klöddar.. hade prov i det idag osså och jag tror de va riktigt illa..
men vi får se!
so prov imorgon, de taggar vi till!

tror jag kommer dö på måndag, jao.
ska träna i burlöv i två veckor, det suger fan balle :(
menmen, sen blir det utomhus i eslöv med uppvärmd bassäng. då ska jag bli reält brun :D

nu ska jag plugga no, vi hörs !



bild i repris (kameran e på lagning)


Kommentarer
Postat av: elinore

vad fint ditt hår var på denna bilden!

inte löshår va? :)

2011-05-23 @ 16:17:51
URL: http://www.high.devote.se
Postat av: Anonym

nej det är inte löshår :)

2011-05-24 @ 15:44:41
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback