lite sjuuuuker.

Datum: 2011-11-06 | Klocka: 10:25:31

ojsan!
hej allihopa,
igår va jag på dm, därför jag nt blogga för jag va helt slut igår.
fyför, skulle nog inte ha simmat igår.
är nog sjuk och hostar.
jag simma 4x200 och det gick väl helt okej, vi fick ett klubbrekord och de är ju alltdi något!
sen simma jag 800 frisim, jag gjorde sju sekunder pers men.. jag är inte riktigt nöjd
jag ville komma under 10 min men jag fick 10.04 eller något sånt :(
aja! så är det när man är lite krasslig!
men efter de simma jag 4x100 och de gick uselt..

men nu får jag vila upp mig lite.
ingen träning idag för de andra är på dm idag me.

nu sitter jag här vid datorn lite halv trött.
ska nog inte göra så mycket idag.

oj, jag glömde säga att jag va ju på bio med johan i fredags, och det var super mys!
vi gick lite på entré innan.
men vi ska se bio snart igen, då ska vi se paranormal activety 3 för jag fick inte se den innan.
för jag är inte femton är utan jag fyller år om 8 dagar så jag fick vänta! -.-

riktigt deprimerande.

aja, ni får ha en bra dag, jag bloggar nog mer snart!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback