lund med tjejerna!

Datum: 2011-11-02 | Klocka: 09:00:14

ojojoj!
jag vaknar och går in på blogg.se och kollar min statistik.
400 läsare!
jag får fler och fler för var dag som går!
förra veckan hade jag bara runt hundra och nu 400!
toppen!

idag ska jag iväg och shoppa i lund med mina vänner.
bara så ni vet så firar vi 10 årig vänskap i år :)
rätt coolt.

vet inte riktigt vad jag ska shoppa idag men det blir väl någon snygg tröja! :)

ni får outfit senare idag! :)

och sen kanske ni får en video på hur jag fixar mitt hår! :)

nu ska jag nog sätta på en film, ha det bra!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback