svar på tal - slitet hår.

Datum: 2011-11-03 | Klocka: 22:37:35





hej amanda!
nej, jag använder inget alls till mit hår.
det ända jag tänker på för att inte få det så slitet är att inte använda shampoo alltid.
shampoo sliter på håret.
sen använder jag hår inpackning ibland.
eller så sitter jag i bastun efter träningarna med balsam i håret!
jag borstar aldrig mitt hår när det är vått eller fuktigt iheller, för det sliter!
jag gör allt de här och mitt hår är inte alls slitet och håret växer mycket snabbare!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback