nytt?

Datum: 2011-10-20 | Klocka: 06:43:42

hejsan!
kom inte i säng fören vid elva och då kunde jag nt sova
va hungrig och mådde illa.
lite wierd men.
som ni ser har jag bytat ut bilderna i headern
hoppas ni gillar den!

jag har oxckså börjat fundera på om jag ska göra en ny header..
jag gjorde en ny igår.
den blev inte riktigt bra.
men jag skulle vilja veta vad ni tycker!


gamla:



nya:


den jag gjorde igår:


skriv en kommentar om vad du tycker!
ska jag behälla den jag har nu?
är den header jag har nu snygg?
borde jag byta?
är den jag gjorde igår fin?


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback