svar på kommentarer

Datum: 2011-10-17 | Klocka: 22:20:04

hejsaaaaaaaaaaaaan.
kom hem från tröningen för ett tag sen.
har hunnit äta och plugga lite men så började jag tänka på er mina kära läsare!
men nu tänkte jag köra svar på tal.
för det har kommit lite kommentarer här på bloggen.



svar:

klart jag gör det, men då måste du skicka ett mail till mig med all info jag behöver för att göra din header som du vill ha den.
och jag gör bara designer till de som jag blogg.se :)
hoppas det svaret räcker!




denna skjortat har jag köpt på lindex för 299 kronor!


jaja, jag ska göre de snart, jag looovar!
men jag måste få tid till det först.



Kommentarer
Postat av: Kornelia

tack för svaret! Kommer antagligen göra de snart (skicka mailet), :) <3

2011-10-18 @ 08:01:41
URL: http://Korneliias.blgg.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback