taggar fredag imorgon!

Datum: 2011-10-20 | Klocka: 16:40:01

hemma fårn skolan och allt sånt nu.
har ätit och fixat.
och nu ska jag kolla på förra avsnittet va robinson
robinson är fan bästa programet ever :(
aja, imorgon är det fredag och det gillas!

på lördag kl 14.00 ska jag få masage och jag läääängtar.
och sen som om inte det vore nog ska jag till världens
bästa pojkvän efter masagen.
ah, det är min helg typ.
jag ska mest slappa för det var längesen jag hade en fri helg! 

aja, nu blir det robinson!



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback