tyska - nya kategorier?

Datum: 2011-10-12 | Klocka: 20:56:11

oj, inte bloggat på någon dag nu.
men iaf.
nu sitter jag här och ska plugga tyska glosor..
inte kul ska jag säga er :d
har tränat idag och det gick toppen.
men jag skippa gymmet för att jag måste verkligen plugga!

jag kommer fixa en ny kategori här på bloggen.
eller två stycken kanske..
iaf en kategori som heter: fashion 
där jag kommer visa massa olika kläder som jag har
och som jag vill ha.
en anna n som jag kanske ska fixa är: under femhundralappen 
där jag lägger ut saker/kläder som man kan köpa för under femhundra lappen :d

hope you like it :d

ska plugga vidare nu iaf, puss!



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback