ugp - trelleborg

Datum: 2011-10-17 | Klocka: 06:31:54

ja, jag har nt bloggat på hela helgen och nu tänker jag berätta varför!

jag har varit i trelle borg och tävlat i ungdoms grand prix.
det gick bra för mig tycker jag.
jag fick kanske inte pers i allt jag simmade men i vissa grenar fick jag!
grenarna jag simmade under hela helgen var:

200 frisim
100 bröstsim
400 frisim
200 ryggsim
100 fjäril
100 ryggsim
200 medly
200 bröstsim.

jag orkar nt skriva ut tider och placerinar nu på morgonen men senare kanske!
men jag fick två brons och fem silver det jag inte kom upp på pallen på var 100 bröstsim..
jag hatar bröstsim
frisim ska det va!

aja, nu måste jag fixa vidare med mitt hår för snart är det skolan!
ha det bra allihopa!



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback