vilken helg!

Datum: 2011-10-31 | Klocka: 11:11:10

heheh, wops..
har nt bloggat sen i fredags.
jag har nt haft ork och tid.
men jägers va toppen tack till alla som gjorde det bäst! (bilder kommer i slutet av inläget)

jag har varit med älskling också.
det blev två mysiga dagar hemma hos mig.
han va här på mitt släkt kalas när v firade mig.
jag fick 3600 kr och för det kommer jag köpa min älskade mobil.
vi beställde den igår så den kommer om 2-5 dagar. :)



det har varit en toppen helg helt enkelt!

och nu är det ju lov också, en hel veckas lov och efter det så ska jag ut på praktik.
jag ska praoa på min systers dagis!

men nu ska jag bara sova bort denna veckan och kanske ut och träffa vänner.
kanske shoppa lite i veckan.
sen får jag ju va lite med min kära pojkvän också!

men nu ska jag glo tv.

här har ni bilder från jägers!







finns många fler bilder, men orkar nt lägga ut fler!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut alla! :D

2011-11-01 @ 11:00:20

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback