en dag för längesen..

Datum: 2012-04-01 | Klocka: 20:59:16



oooh. hur kan man sakna en person så mycket? jag va sur och jag var elak och jag sa massa skit. jag tyckte verkligen illa om dig. jag tyckte att du gjorde allt för att va som mig.. men varför tog jag inte det positivt i så fall.. de är ju bra att folk tycker om det man gör.. 
jag vet inte om ditt inlägg hanldade om mig men jag fick en kansla av oss iallafall.
du var en riktigt bra vän. vi har många minnen ihop, vi hade en fin sommar tillsammans. jag vil bara hata dig. men det går inte. en gång min vän alltid min vän.. 
jag kan ha varit elak, men just då hade jag annat att tänka på i mitt liv. det var jobbigt jag hade just fått en ny helt underbar pojkvän och allt jag ville göra ville jag göra med honom.. du ska veta att jag saknar dig. och om du läser detta så vet du helt klart att de är dig jag menar. 
men du har helt klart rätt till att vara sur på mig. för de jag gjorde var inte rätt. jag begär inget av dig. att du ska tillbaka mig som vän. men jag vill att du tar emot mitt förlåt. 
en gång min vän, alltid min vän. superman <3 batman..




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback