hello april!

Datum: 2012-04-01 | Klocka: 15:03:02



förresten det är ju första april idag förfasen! har ni lurat någon än? jag har iaf inte gjort det och jag tänker nog inte göra det iheller men det hade varit kul. om ni har gjort något bus, skriv gärna ner tips på bra bus eller skicka en länk om ni har skrivt de på er blogg! skule vara väldigt kul att veta. 

nu sitter jag iaf på mitt rum med en filt och bara myser. ska kolla på bigbrother avsnittet från i fredags hade jag tänkt. ingen träning idag så det blir att bara tjilla. 
imorgon ska jag dock till doktorn klockan åtta på morgonen, inte lika kul.. ska kolla mina öron eftersom att jag hör dåligt på ena örat. orkar inte..

aja, ni får ha en fortsatt bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan sötis! :) Vilken fin blogg du har <3

Jag har precis gjort om min blogg lite och skulle jätte gärna vilja veta vad folk tycker om den genom att kommentera detta inlägg:http://mmalinanderssonn.blogg.se/2012/april/fixade-lite-va-tycks.html#comment



Skriv jätte gärna om vad du tycker finis! :) Kram på dig!

2012-04-01 @ 15:32:50
URL: http://mmalinanderssonn.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback