sommer feeling's

Datum: 2012-04-06 | Klocka: 13:23:43



HEJ MIN KÄRA BLOGG. 
jag hade verkligen sommar känslor i morse så detta är vad jag satte på mig. ett par lila jeans från gina och en jeans shorta från gia och under det ett vitt linne från cubus. 
jag kände mig verligen sommrig och det var riktigt fint väder i morse. men sen hände det något...

aja, har tränat nu på morgonen och det var riktgt kul. jag lärde mig riktigt mycket. vi simmade mycket teknik ch min tränare var verkligen på bra humör! han hjälpte mig jtte mycket och det tycker jag är riktigt bra. måste bara skriva att det var ett toppen pass!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback