lite om mig

Datum: 2012-04-06 | Klocka: 23:22:15

1. Vad är ditt mellan-namn? Emma

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? stör mig inte på det namnet jag har nu men felicia kanske.

3. Är du i ett förhållande nu? Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 9 månader

5. Vem var du tillsammans med sist? minns inte.. thiih.

6. Får man fråga varför det tog slut? -

7. Har du haft ett seriöst förhållande? har det nu.

8. Vem vet mest om dig? min pojkvän och  natalie sommer.

9. Vad gör du på fredagskvällar? chillar.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? the notebook.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? yes.

12. Har du någonsin varit full? bry inte du dig :(

13. Har du testat droger? nej.

14. Röker du? nej

15. Snusar du? nej

16. Saknar du någon just nu? Ja, jag saknar rätt många.

17. Hur mår du idag? på dåligt humör.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 5 st

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? satt vid datorn antagligen!

20. Bästa minnet från sommaren? när jag träffade min pojkvän på badet.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? spanien tror jag.

22. När var du där? förra sommaren.

23. Är du rasist? nej.

24. Har du helt svenskt ursprung? yesbox

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? svenska.

27. Ser du fram emot någonting just nu? nja, man ska inte hoppas på för mycket!

28. Sköter du skolan? kan man väl säga.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? 195 poäng (högstadiet)

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG

31. Vilket ämne var det? svenska, kemi, biologi, fysik, matte, hemkunskap, historia, assåå aaaaaaaah, många.

32. Har du fått ig på ett prov? Ja,

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.

34. Anser du dig vara intelligent? egentligen

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? den började för niomånader sen.

36. Vilken va den värsta tiden då? i sjuan

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja

39. Har du haft sömnproblem? noup

40. Hur ofta gråter du? bara till filmer och sånt för det mesta.

41. Vad gör du när du mår dåligt? pratar med någon som står mig nära.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? natalie eller min pojkvän.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej.

44. Vilken klass går du i nu? 9an

45. Vilken skola? Ekenässkolan, Eslöv

46. Har du varit otrogen någon gång? tycker jag inte!

47. Har någon varit otrogen mot dig? tror jag inte.

48. Är du stolt över dig själv? Ja, tror de.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? alltid ärlig. säger vad jag tycker.

50. Vad får du ofta komplimanger för? att jag har fint hår, gullig näsa och söta tänder.

51. Har du lätt att få folk att skratta? tror de :(

52. Cider elller öl? Cider

53. Har du några talanger? kan jag inte påstå..

54. Vet du om någon är kär i dig? johan (min pojkvän) förhoppningsvis! :d

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, lite är jag vääl

56. Vad står det i ditt senaste sms? ja? <3

57. Hur lång är du? 167

58. Hur mycket väger du? 52

59. Vilken storlek har du på kläderna? eror ju på om jag vill ha kläderna pösiga eller inte.

60. Har du svarat ärligt? klart




Kommentarer
Postat av: Felicia

NEJ FELICIA VILL DU INTE HETA

2012-04-07 @ 16:07:49
URL: http://friidhs.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback