vill känna på din kropp, kropp hela natten.

Datum: 2012-04-26 | Klocka: 08:19:44

heeeeeeeeeeeej, just nu så har kag tid till att blogga lite :d
så ja, vad ska jag prata om, jag kan ju börja med att säga att jag har sovmorgon till tjugo över nio och sen kan jag ju säga att jag har sovit sex timmar inatt :)))) inte lika kul menmen..

jag tänkte också dela med mig av lite bra låtar m är på toppen hos mig just nu! så här har ni dom.

Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe
Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
Panetoz – Dansa Pausa
Gotye – Somebody That I Used To Know
Justin Bieber – Boyfriend
Swedish House Mafia – Antidote (Radio Edit)


de två översta är låtar som ni bara måste lyssna på, och alla länkar är till spotify. och om ni vill lägga till min spellista så kan ni ju göra de också :där har ni deeeen: Rebecca Örnsäter Nordberg

har nationella i engelska imorgon så nu ska jag tagga de. kommer dock inte klara de menmen :(
imorgon så ska jag troligen få träffa min kära pojkvän så ja, jag är väl glad fast jag inte sovit något :d

nu ska jag fixa mig lite, ha det bra!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback