macbook pro

Datum: 2012-08-22 | Klocka: 16:53:24

Apple_Macbook_Pro_MC721LLA.jpg



hej alla. nu ska ni få veta att nu! nu bloggar jag från min nya macbook pro och jag är så överlycklig. vi fick den igår av skolan för alla som börjar på bergagymnasiet får låna en macbook. och iår fick vi varsin macbook pro och jag älskar den redan! den är min nya älskling!
hehhe. menmen. nu orkar jag inte blogga och kommer nog inte blogga så flitigt nu när de är skola för jag orkar inte de men när jag har tid så lovar jag att blgga :d

men nu ska jag äta så puss. ha det bra!


Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Hej! är du bra på kameror? vet du om canon eos 600D är bra? :)

2012-08-23 @ 10:15:23
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback