bigbrother 2012

Datum: 2012-02-20 | Klocka: 10:31:17

godmorgon mina läsare!
lilla nörden rebecca vaknade vid nio och gick snabbt ner och tog lite frokus sen direkt upp nu kollar jag på bigbrother loftet live, jag vill bara att johan ska komma hem så jag ska få köpa bigbrother 24/7!


bigbrother igår va riktigt roligt och jävligt bra. jag kan nt fatta varför folk klagar på att hon bloggaren hannah är med. det är ju as kul att hon är med? det roliga med bigbrother är ju att kolla på alla idioter som gör bort sig. om det bara hade varit massa perfektioner så hade det ju inte varit roligt att kolla på? jag tänker verkligen inte rösta ut henne iaf, vad tycker du?

nu ska jag fortsätta kolla på detta så ha e bra!



Kommentarer
Postat av: Amanda - FOTO

sv; Tusen tack! :)

2012-02-20 @ 22:03:52
URL: http://amandafoton.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback