design hjälp, skugga i bloggen

Datum: 2012-02-19 | Klocka: 19:06:09

ett litet snabbt design tips, om hur du får skugga runt antingen inläggen eller runt menyn eller ja, helt enkelt vart du vill!

1. detta är det ända du behöver, en kod:

-moz-box-shadow:0px 0px 10px #888;
box-shadow: 0px 0px 10px #888;
padding: 0px 0px 0px 0px;
-moz-box-shadow:0px 0px 10px #888;
box-shadow: 0px 0px 10px #888;
padding: 0px 0px 0px 0px;
2. Klistra in koden i stilmallen där du vill att skuggan ska vara. Vill du ha den runt inläggen så klistrar du in den i slutet av stycket #content {, vill du ha den runt menyn/sidan så klistrar du in den i slutet av stycket #side { och vill du ha den runt headern så ska koden in i slutet av stycket #header {. om ni har problem skicka en liten kommentar :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan sötis.

jag såg på google att du gör headers och eftersom jag har noll koll på hur man gör så undrar jag, skulle du kunna göra en åt mig, om inte, tack ändå!



kram<3

2012-05-29 @ 18:26:49
Postat av: magda ♥

haha oj glömde fylla i namn, blogg osv! ;)

2012-05-29 @ 18:27:21
URL: http://taherii.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback