helt nytt och underbart!

Datum: 2012-02-17 | Klocka: 15:24:39

jag bara älskar min design just nu, jag har suttit med den typ hela morgonen och den är sjukligt snygg om ni frågar mig.! dock är headern kanske inte den snyggaste men jag har jobbat som fan med menyn och jag är riktigt nöjd! vad tycker ni!?

just nu sitter jag vid datorn i soffan och kollar topmodel sverige, rätt bra program ändå. och har nyss ätit en pigelin. kanske inte de smartaste eftersom att e är rätt kallt ute men.


är det något med min design som ni skulle vilja att jag berättade hur man gör, tex hur man delar upp arkivet. eller ja. vad som hälst. ni kanske vill att jag ska göra något helt annat, säg de! så hjälper jag er.

det kommer ett inlägg senare som kommer handla om hur man delar upp menyn. det var nämligen en tjej som undrade hur man gjorde de och då ska jag självklart visa er!



gammalbild


Kommentarer
Postat av: Caroline Barro tähtissari

Din blogg e jätte fin så du ska vara nöjd önska jag hade tåla mod med att fixa min ;) tänkte kolla om du ville göra bloglovin byte med mig? kram

2012-02-17 @ 16:16:39
URL: http://carrobarrott.blogg.se/
Postat av: Moa

Fin blogg:D

2012-02-17 @ 16:39:18
URL: http://moanormarks.blogg.se/
Postat av: Tora Juhlin

jätte snygg meny :)

2012-02-17 @ 16:47:12
URL: http://torastyle.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Jätte fint nytt du fixat! :D

2012-02-17 @ 21:36:56
URL: http://korneliias.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback