tisdag eftermiddag

Datum: 2012-02-21 | Klocka: 14:42:31



hejhejhejhej!
blev inte jätte mycket bloggning igår och nu på morgonen blev det iheller inte så mycket bloggning. jag har tränat och sen har jag varit i burlöv och shoppat. jag har verkligen fynad på burlövs center! köpte sa 6 plagg (mins inte) för bara 400 kronor!? och det mesta var från cubus! riktigt glad är jaa :d

ni kommer få bilder på alla kläder sen, men nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av bigbrother, missade det igår för jag mådde inte bra så jag gick och la mig. men ha de bra puss!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback