trettiodagars frågorna

Datum: 2012-02-02 | Klocka: 07:57:29

Dag 08 - Korta små mål för denna månaden, och varför?
jag ska försöka bättra mig i skolan och jag vill att jag ska kunna förbättra mig på träningarna också.
det är rätt jobbigt nu och jag är väldigt okoncentrerad 
så vi får väl se hur det går.



Dag 09 - Något du är beroende av
ja, jag är beroende av godis.. det är ju inget snack om det.
men min pojkvän är jag väl också beroende av och så älskar jag ju min mobil.
DATORN den är också bra!
haahha, kan inte bestämma mig men!

 

 

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.

jag nyssnar nog på samma låtar äve om jag är arg eller ledsen eller vad jag nu är.
här är min spotyfy lista.
(glöm inte att klicka på 'added' så attdu se mina ny inlaggda låtar!)


Kommentarer
Postat av: ;)

spotify *

2012-02-02 @ 09:02:36
Postat av: pATRIK

Tack, v äldigt vackert.
Skit snyckt,,,

2013-10-24 @ 00:01:54

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback