trettiodagars utmaning... förseningar...

Datum: 2012-02-12 | Klocka: 14:29:58

Dag 16 - En till bild på dig själv.

det bild på mig, den första bilden på mig i denna blogg!

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
jag skulle inte vilja byta liv, mitt är redan rätt bra!
men om jag måste så, skulle det antingen va med en kille för jag skulle vilja testa att vara kille.
annars skulle det nog vilja byta liv med en kändis för det vore fett!

Dag 18 - Något jag vill göra ogjort
i
ngenting, det som har hänt har hänt. och om det inte hade hänt,, vem vet hur allt hade varit idag?

Dag 19 - Smeknamn du har, och varför du har dom.
smeknamn... jag har inget :((

Dag 20 - Min favoritbok
jadu... läser inte så mycket men blondie, eller linas kvällsbok.


Dag 21 - En bild på något som gör dig lycklig.



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback