29 bokstäver

Datum: 2012-02-10 | Klocka: 17:08:03

Nu ska jag köra igång ett roligt projekt! 29 bokstäver!

Vad är detta nu då? jo, jag tänker lägga ut en bild som innehåller en sak som börjar på en speciell bokstav. txe om jag nu börjar på bokstaven A så kan txe min bild vara på en apa. och när det är bokstaven b så kan min bild vara på en boll. ja ni fattar poängen! jag tycker det är en bra sak att göra, man kan bli mycket kreativ. jag kommer lägga ut en bild varje vecka och jag börjar på måndag.

Regler:
- Publicera en bild på bloggen innehållande en bokstav i alfabetet börja med A.
- Man får rediera bilder i photoshop.
- Missar jag en vecka pga tidsbrist eller annat, så måste jag publicera i kapp dessa den följande veckan.





Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback