10 minus? inte ok!

Datum: 2012-01-24 | Klocka: 14:22:06

tja.
hemma från skolan nu och satan vad det har varit kallt idag!
typ tio minus grader?
helt sjukt ju!
snarrt är det träning som vanligt... klockan halv sex börjar jag mitt tre timmars pass!
får ju träna nu när jag ska dra på jsm i helgen.
tar flyger från malmö på fredag :)
ska bli riktigt skojigt!
natalie och jag ( det är vi som ska ta flyget) vi ska troligen ut och fotografera lite på fredagen efter som att vi inte ska simma när vi är framme så ni får antagligen se lite bilder.
har aldrig varit i stockholm så det ska bli kul!
får börja packa lite imorgon och på fredag!

men nu ska jag kolla runt lite på foto sidor, ha en bra dag bloggar mer snart/sen!



gammal bild som jag tagit!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback