börjar med gratis headers igen.

Datum: 2012-01-24 | Klocka: 14:41:13

okej allihopa, jag har bestämmt mig, jag gör gratis headers igen!
det ända ni behöver göra är att skriva ett mail till mig: [email protected]


med denna infon:
1. vilka bider/vilken bild du vill ha.
2. hur du vill ha dina bilder.
3. vad vill du att det ska stå på dion header?
4. och vilka färgnyanser vill du att jag ska gå efter, txe vit, blå eller rosa.
5. vill du att din text i header ska va i ett speciellt typsnitt, skriv vilket!
6. vill du att bakgrunden på din blogg ska lysa igenom som på min header?
7. om det är något annat speciellt mni vill ha skriv de.

jag kommer göra en vatten stämpel med mitt bloggnamn på varje header, efersom att jag gör dom gratis.

jag hade tänkt börja så smått med att göra headers, och om det är populärt så börjar jag göra hela designer!
skriv en kommentar om de är något för dig!






Kommentarer
Postat av: Max :)

J A G V I L L H A ! haha..



Maila mig (Y)

2012-01-24 @ 20:10:00
URL: http://maxmagnhammar.blogg.se/
Postat av: Max :)

Har skickat mail nu :d

2012-01-24 @ 21:16:08
URL: http://maxmagnhammar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag skickar ett mejl! :D

2012-01-24 @ 22:07:44
URL: http://mikaelahjelm.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback