ett underbart 2011

Datum: 2012-01-01 | Klocka: 18:28:33





hej alla läsare!

har haft ett superduper kul nyår med min bästavän natalie.
det blev mycket flumm och mycket godis! .d

jag tog lite bilder igår på raketer och några fina bilder blev det väl!

nu taggar jag till ett nytt underbart år.

och jag vill tack alla som har gjort 2011 till ett toppen år.
skolan har gått bra, fina betyg.
och nya fina kompisar och har haft ett riktigt bra år.
och så träffa jag min underbara pojkvän.
snart sju månader med hono tror jag.
och ett stort tack till alla mina läsare, ni gör min dag med era fina kommentarer!
så fortsätt med det!

jag älskar er.




Kommentarer
Postat av: S a n n a

Sv: Tack ändå.. Japp, haft en bra dag. Lite kallt när jag var ute bara, hihi. sJ?

2012-01-01 @ 18:45:07
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: alba

hihi, heej, rebecca! har du tagit bort den där ikonen med att du gör design och headers, eller är jag bara jätteblind? undra iaf, om du ville göra ny header åt mig? nytt år, ny header. om du har tid ;) ses imorgon? <3

2012-01-01 @ 19:49:41
URL: http://foresalba.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback