nu är jag hemma (eller jag var hemma tolv igår inatt men...)

Datum: 2012-01-30 | Klocka: 21:07:15

heeeeeeeeeej bloggen.
nu äntligen är jag hemma från stockholm.
jag var ju där på jsm.
vi kvalade till sm på 4x200 frisim. sjukt kul!

jaja, ska sluta snacka om simning.kom hem vid tolv igår och nyss simmat ett tre timmars pass
så jag är rätt sliten!

tog massor med bilder uppe i väsby som ni ska få se senare.
och imorgon får ni se bilder på mitt inköp av kläder!

har ett so prov också i veckan.
inte jätte svårt men lite får man ju plugga :)

och i helgen kommer min saknade pojkvän ch sover här.
snacka om att jag har saknat honom!




jaja, nu ska jag fixa lite med bilderna från stockholm, brb!





Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback