plugga tyska nuuuu

Datum: 2012-01-12 | Klocka: 22:14:51

hej alla läsare, hoppas ni tog del av mitt förra inlägg om youtube klipp!

nu blir det att plugga tyska..
inte lika kul menmen, ska fan få toppen betyg denna terminen!
och jag ska bli riktigt bra på simning nu förfan.
satsar allt nu!
allt eller inget.

imorgon blir det ingen träning.
och på lördag drar jag till kristianstad och ska bo på hotell där.
ska nämligen tävla, jdm :)

nu blir det plugg!
kolla in http://emeliefelician.blogg.se/

hon har ny design, väldigt fin! :)




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback