uppdaterar bloggen - vad hände igår?

Datum: 2012-01-04 | Klocka: 21:33:07




heheheh, jaja.
nu ska jag uppdatera bloggen.
det blir lite dåligt med uppdatering när jag är med pojkvännen min.
förresten så firar jag och han snart ett halv år i think! :d

men ja, vad har jag gjort i helgen?

jag va ju först och shoppa med emelie. riktigt kul hade vi, jag har inte träffat henne på evigheter
så det var kul att få träffas igen och snacka lite skit och shoppa kläder
ni kan få bilder på kläderna sen!
det blev iaf:

* 3 cubus linnen (med smala band) 200 :- / 99 kr styck igentligen men de va rea!
* mjukisbyxor från cubus 199 :-
* tjocktröja från cubus 99 :-
* lila jeans från ginatricot 199 :-
* skjorta från ginatricot 50:-

och jag har mer än 1000 kronor kvar på kontot. jag vet nt om jag ska spara till ett 50 mm f1.4 objektiv
eller om jag ska shoppa ännu mer (a)
det lutar åt att shoppa mer, men har shoppat så mycket nu så tycker att jag borde spara till de objektivet för det är riktigt bra!

men jag och emelie var i lund till klockan halv två typ. sen tog vi tåget till eslöv och sprang till bussen, för vi höll på att missa den :d
en riktigt fin dag med min vän var det, och om du ser detta, som du förmodligen gör ... så tack!

på kvällen vid åtta åkte jag mot lund igen. denna gången för att se på bio med älskling.
vi såg, the girl with the dragon tattoo. sen kom hans mamm och hämtade oss.
filmen vara i hela tre timmar, så man var ju sleden efteråt! 
men måste ju säga att den svenska verisionen var bättre!

när filmen var slut åkte vi hem till johan. jag sov där igår natt, mys!
sen på morgonen så fixa johan frukost till mig och honom, så kärt av honom!
fast han faila med äggen men ändå!

sen åkte jag hem vid tre och vid halv sex var det träning. och nu sitter jag här!
det var precis det jag har gjort dessa dagarna! hoppas ni har orkat läsa allting :d 

nu ska jag väl hitta på något kul. blir väl något inlägg till ikväll! :d

puss!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback