månadens bild!

Datum: 2012-01-01 | Klocka: 18:45:36



Månadens bild är ett litet projekt där du kan få chansen att ha din bästa bild i min meny en hel vecka+länk. 
Vill du vara med läs:

Så här gör du:

-Skicka bilden till min mail: [email protected]
-I "ämnet" skriver du "Månadens bild" 
-I mailet skriver du ditt namn och din bloggadress

Regler:
-Bara 1 bild
-Du måste ha tagit bilden
-Du måste ha en blogg

Det får vara vilket tema som helst. Om du skickat en bild för förra månaden så fortsätter du att tävla med den. Men om du vill ha en ny, så skriv i mailet att du vill tävla med denna och inte den andra (alltså du byter).

Så det är bara att maila era finaste bilder till mig! :D Vinnaren kommer i menyn den 1 februari, jag gör ett nytt sånt här inlägg i slutet av februari, för nästa månad.


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback