hej hopp jag är tillbaka från sjukdom!

Datum: 2012-03-02 | Klocka: 15:54:52


förlåt allesammans!
jag haer varit sjuk ett tag nu och har inte orkat blogga eller starta datorn överhuvudtagen. men nu är jag tillbaka förhoppningsvis!

i helgen, eller ja imorgon så ska jag träffa min älskade pojkvän som jag inte träffat på evigheter, så om han inte är för sjuuk så blir det lite mys och kolla film hos honom imorgon.

idag har jag haft fysik prov ckså och det gick väl rätt bra, det va vissa saker man inte kunde men så är det ju på alla prov, eller hur? det har dock varit mycket i skolan denna veckan också men annars har min vecka varit toppen!

idag är det ju fredag så först ska jag träna lite och sen ska jag hem och kränga godis och bara mys med min kära familj! :)

just nu sitter jag och kollar på bigbrother, de avsnittet som jag har missat nu när jag varit sjuk och bigbrother är ett sjukt program :( haah.
men ska kola vidare, ha de bra!

och förresten, jag blir så glad över att min statistik fortfarande äör på topp! jag har tänkt hela tiden.. " åh nu kommer alla tro att jag slutat blogga och alla kommer sluta läsa min blogg men nej ni är bääässt!


Kommentarer
Postat av: Klara

Gud vilken fin blogg, ska vi göra ett bloglovin byte kanske? :D såg även att du gillar tävlingar så checka in min, har veckans blogg just nu! ha det toppen, KRAM

2012-03-02 @ 18:04:18
URL: http://klaraengstrom.devote.se
Postat av: carolin nilsson ♥

riktigt fin blogg !

gå gärna in på min blogg & svara på min ja/nej fråga om frågestund !

hade gärna uppskattat det puss&kram ♥

http://caroliiinnilsson.blogg.se/2012/march/fragestund-pa-bloggen.html#comment här kommer du direkt till kommentarlänken :)

2012-03-04 @ 17:54:58
URL: http://caroliiinnilsson.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-05 @ 14:05:25
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback